vineri, 10 aprilie 2009

Intoarcere....


Am regasit aceste versuri....m-am regasit in ele...de ce acum, de ce asa...Dumnezeu stie...

Intoarcere

Sub cer albastru plin de stele
In noptile pustii si grele
Soptea un glas tanguitor:
Se lasa frig si noapte in jur se face,
Lumini in suflet nu se mai aprind
In drumul greu prapastii se desfac
Si vad nadejdi napoia mea pierind.

Imi vin in minte ganduri,ganduri,soapte
Trec stoluri, stoluri de amintiri
Iar azi cand ele'n minte se desteapta
Imi pare o lume de basme si nimicuri
In care strig in taina cateodata:
Unde v-ati dus voi doruri ,vise?!

Ecoul lor din departari rasuna
Si un farmec sfant vibreaza in simtire
Intoarce-te!El parc'ar vrea sa-mi spuna
Redesteptand o tainica iubire.

Ma intorc din calea mea pustie
Pe drumul vechi,cel plin de incercari
Si-un dor in mine parca reinvie..
Raspuns al unei tainice chemari.

Si noptile pustii si grele
Au un final acum si ele
Cand Soarele rasare in a mea viata.
Caci multe se mai fac, se duc
Ceva insa vesnic imi ramane
Iubirea,Viata,intr-un Nume
Un dar nepretuit as spune.

Alexandru Vlasanisteanu(bunicul)
& Angelik

3 comentarii: